Контакти
Доставка
Оплата та доставка
Оплата
Сплатити замовлення можна двома способами.
1. LiqPay . Онлайн оплата на сайті платіжної системи, одразу після оформлення замовлення.
2. На карту. Оплата здійснюється зарахуванням коштів на картку "Монобанк", у зручному для вас відділенні банку, або через термінал поповнення рахунку.
Реквізити для оплати:
4035200042167731
IBAN: UA523220010000026006320069076
ФОП Скрипченко Д.В
Доставка
Обробка замовлення здійснюється протягом 2-5 робочих днів, після чого замовлення передається до служби доставки.
Доставка замовлення можлива двома способами:
1.Кур'єром. Після оформлення замовлення, з вами зв'яжуться для підтвердження замовлення, після відправлення, Ви домовитеся з кур'єром Нової Пошти про місце та дату зустрічі для доставки вашого замовлення.
2.Доставка по Україні. Ви вибираєте найближче від вас відділення служби доставки "Нова Пошта". Вказуєте номер або адресу відділення у листі. Після оформлення замовлення з вами зв'яжуться для уточнення і після затвердження, найближчим часом, ваше замовлення буде надіслано.
Увага!
- Доставка через "Нову Пошту" здійснюється лише за передоплатою, за умови повної оплати замовлення на картку!
– Доставку оплачує покупець.
Самовивіз. На даний момент у зв'язку з тимчасовим закриттям фізичного магазину самовивіз неможливий. Приносимо свої вибачення.
Повернення та обмін.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну.
Товар категорії пахощів, група 3307 парфумерно-косметичні вироби (підгрупа агарбаті 3307410000 ) поверненню та обміну не підлягає. ( Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172 )
Для решти груп товарів повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості.
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
збережено всі ярлики та заводське маркування;
товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Відповідно до Закону « Про захист прав споживачів » , компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну .